Mä täytän huomenne 13 viikkoa! Mä oon ihan tajuttoman iso tyttö jo. Ja fiksu. Äippä on kyllä kuulemma välillä eri mieltä ja toruu mua kun mä edelleen välillä puren, mutta sitten se aina muistaa, että mä olen vielä vauva. Ja on se sanonut että uskoo kuitenkin, että joskus mä viisastun.

Mä oon menossa huomenna rokotuksille. Kuulostaa kivalta. Huomenna sit nähdään onko kivaa. Mun rokotukset siirty vähän kun mulla oli se antipeettu-kuuri.

Täällä on satanut kaksi päivää yhteen menoon ja ulkoilut on ollu tosi vähäsiä. Tänään kun äippä tuli töistä niin sade lakkas ja me lähdettiin metsään ja arvatkaa oliko märkää. Tässä muutama kuva.

1755723.jpg
Ensin vauhtia hommaan. Kuka viitsii olla niin laiska, että kävelisi ylämäkeä. Äippä on kyllä ottanut tän kuvan niin hassusti, että näyttää alamäeltä. Höh miten huono kuvaaja.

1755719.jpg
Haa- kiinalainen ninja-leo tulee. Varokaa. Mulla on kaarnamiekkakin suussa!

1755732.jpg

Ihmiset aiko mennä väärään suuntaan niin mun oli näytettävä niille tassulla;
Hei tonne vasemmalle mennään. Kääntykää!

1755728.jpg
Sitten me löydettiin ihana paikka, missä oli kuralillua.
Kanervat tuoksuivat hyvälle. Äippä sanoi, ettei ole nähnyt kanervissa täällä noin reheviä kukkia. Johtuu varmaan kuralillusta...tai riittävästä vesisateesta.

1755726.jpg
Ihanaa viilentävää vettä jaloille. Ja kielelle vähän kans.

1755735.jpg
Varokaa, nyt on kiire. Kotona saa kuulemma iltaruokaa!
Pois alta!

1755701.jpg
Älkää ihan tosi naurako. Tää on vakava asia. Mun piimät loppu nyt kupista.
Ei paljo naurata!