Eilen lauantaina mulla oli ekat treffit. Mun poikaystävä on Suti. Me oltiin pentukoulussa yhtä aikaa ja ihastuttiin heti. Meillä on niin paljon yhteistä! Ensinnäkin me ollaan ihan saman näköisiä; no ainakin väritykseltä, molemmilla on mustat naamat jne, mulla on ihan pikkasen pidemmät karvat vaan. Ai niin ja Sutilla isompi kieli. Muuten samanlaiset, myös luonteeltaan, molemmat haluaa aamulla vaan nukkua, ja molemmat tykkää kamalasti ruuasta.


Tule Suti - mennään tänne!


Varo Suti, mä kaarran täältä vasemmalta!


Suti on paras painikaveri.


Nyt mietitään mitä leikitään seuraavaks.


Suti odota, mä kuiskaan sulle yhden tärkeän jutun (huomatkaa upea etujalkojen asento).


Eipäs kerrota teille mitä aiotaan tehdä seuraavaksi... tule mennään!


Leikin nimi on "tyttöystävän hyökkäys". Tullaan!!!


Välillä on hyvä tarkistaa mikä leikkikaveri on oikein "miehiään".


No niin - jatketaan taas.


Vapaapainia, tää on se juttu josta me molemmat tykätään.


Erätauko. Sutin kieli on jo niin pitkä, että päätettiin huilata välillä.


Suti on niin huolehtivainen :)


Kuulehan, yksi lipaisu vielä.


Sutin takia pääsen iahn millaiseen asentoon vaan. Osaattekos saman? Onkohan tämä oikeasti edes mahdollista.


Eiköhän jatketa, tulehan ukkoseni.


Suti tarkistaa, että mun kaulapanta on hyvin.


Pakko vielä huilata hetki...mulla on suunnitelma..odottakaas...


Tyttöystävän singahdus. Tässä leikissä juostaan väsähtäneen Sutin ohitse niin lujaa kuin päästään. Ota kiinni jos saat!


OK- nahistellaan välillä, hampaiden kalisteluleikki.


Sutin venähtänyt kieli ja mun uudet hampaat!


Kummalla on isompi suu?


Tauko.


Otetaanko vielä pienet puraisut?


Eiköhän tässä ollut tarpeeksi tälle kertaa. Vai mitä?


Molemmat on jo ihan kuitteja.


Kyllä me tästä viimeisestä kuvasta vielä käveltiin yksi ylämäki autolle. Sovittiin Sutin kanssa,
että aina lauantaisin voitaisiin nähdä samassa paikassa, jos ei ole kamalan paha keli. Suti on mun paras ystävä! Kiitos myös Sutin emännälle Tytille, että toi Sutin mun kanssa treffeille!