Höh...meillä ei ollut tänään kivaa....

Aamulla käytiin tavallista pidempi lenkki. Sain oikein pomppia kuralätäköissä ja ojissa ja äippä ei edes kieltänyt. Sitten kun tultiin kotiin, syykin selvis; äippä oli päättänyt laittaa mut suihkuun. Me pestiin vaan jalat ja mahan alunen ja vähän kylkiä. Jollain koirashamppoolla höh. Sitten kuivateltiin ja mä ajattelin ,että nyt pääsen pois, mutta ei. Äippä leikkasi vielä mun kynnet ja puhdisti korvat. Se selitti mulle, että nyt ollaan vähän niinkun kauneussalongissa. Mä en ymmärrä tollasten turhuuksien päälle, musta noi kaikki vois aivan hyvin jättää tekemättä.

äippä selitti, että me ollaan huomenna menossa johonkin parkkihalliin, johon tulee paljon koiria ja mun sisko kanssa. Siellä pitää sitten osata käyttäytyä. Höh. Saas nähdä. Äippä vaan pelkää, että tulee lunta yöllä.... mitähän sekin on höh...ja toivoo, ettei koko reissu peruunnu.


ja höh.

Pikainen mittaus osoitti mun korkeudeksi noin 70cm. Äipän mielestä se on aika paljon puolivuotiaalle. Mun mielestä ihan sopivasti. Saas nähdä mitä se tykkää se tuomari...mikähän sekin on edes...höh.