Ei ollakkaan nähty Sutin kanssa pitkään aikaan.
Tänään lähdettiin puuvuorelle treffeille.
Mun kaikki hihnat oli jäänyt autoon (ja auto ei ollut kotona) ja äippä
laittoin mulle narusta hihnan, että päästiin matkaan.


Kun oltiin alkutaipaleella, paistoi vielä vähän aurinko ja vaikka mä sanoin äipälle, että meillä on jo kiire, piti silti pysähtyä kuvaamaan kun aurinko osui suoraan mun hienoon turkkiin. Mun lupaavaan karvapeitteeseen. :)

Vihdoin päästiin puuvuorelle. Meiltä sinne on n.3km. Joku koira odotti mua risteyksessä. Sehän oli Suti! Mä en meinannu ekaks tunnistaa, kun tästä on jo ainakin kaks viikkooa kun ollaan nähty.


Kuvat on vähän huonoja kun äippä ei osaa kuvata. Se ite väittää, että se on kameran vikatai keksii muita selityksiä. Tällä kertaa oli kuulemma jo niin hämärää, että kuvat on siksi huonoja. Uskokoon ken haluaa.
Tässä alkuhampaiden kalistelut.


Ihanaa juosta. Me sutin kanssa tykätään lumesta. Tää onkin eka talvi ja lumi meille molemmille.











Sitten tulikin taas aika lähteä kotiin. Iskä tuli hakemaan meidät autolla. Ja siltikin mä olin ihan poikkikatki ja menin heti huilaileen.

Äippä on ollu musta huolissaan kun en ole tykänny syödä papanoita. Se osti mulle junioripapanoita, vähän isompia kun ne vauvanappulat. Mä en haluais millään syödä papanoita!!! Äippä sekottaa mulle niihin sekaan puuroa tai piimää tai mitä millonkin. Tosin en mä vielä liian laiha ole, joten äippä sanoi että seurataan tilannetta.

Kuten kuvista näkyy meillä on jo talvi. Ainakin melkein. Huomiseksi onkin luvattu lisää lunta. Kohta mä olenkin jo 7kk vanha. Joku joulukin on kuulemma tulossa...mikä lie...