Tänään mä olenkin jo 10kk vanha. Sen takia mä ajattelin kertoa teille vähän eilisestä päivästä. Ai niin onnea taas sisaruksille, kohta me ollaan jo vuoden! Pidetäänkös yhteiskekkerit?

Eilen oli siniharmaa päivä. Meidän perheen ihmiset oli päättäny, että me mennään pilkille. Ei kuulostanut kivalta joku pilkkiminen, mutta sitten huomasin, että äippä pakkaa reppuun kaikennäköistä evästä niin ajattelin, että kyllä sen täytyy olla kiva juttu.

Hypättiin koko perhe autoon ja ajettiin Näsijärvelle Pimeesalmen telakalle. Siellä sitten rantauduttiin. Jäällä meni kyllä jäätie, missä oli ajettu autolla, mutta äippä on sellanen pelkuri, että se halus että auto jätetään rannalle. Ja me käveltiin ja se sopi kyllä mulle.

Kun päästiin salmesta kauemmas alko kamala tuuli. Äippä vinku että on kamala tuuli (kuulemma sata metriä sekunnissa) ja kylmä ja sitä sun tätä, mutta mä en tajua kun mua ei haitannu ollenkaan. Mulla oli kivaa ja kivaa kivaa. Mä sain juosta tuulen kanssa mielin määrin ja lisäksi äippä oli ottanu mulle luun mukaan ja senkin kanssa oli tekemistä.

No ei me montaa tuntia oltu. Kalasaalis oli niin pieni, ettei sitä edes näkynyt. Pitää koittaa keväämmällä uudestaan.

Miten mä muistelen,että tää on just se kohta missä kesällä oli vettä?!?

 

Näin juostaan tuulen kanssa kilpaa....

Tästä löytyi hyvä paikka syödä luuta.

Äippä ihmetteli, miten mua ei haittaa yhtään tuuli ja tuisku... kasvattas vaan itselleen tälläisen suojaturkin, niin ei tarttis senkään vinkua.

Mitä asiaa? Joko te alatte kohta syömään niitä makkaravoileipiä vai?