Me oltiin tosiaan äipän kanssa Tuurissa näyttelyssä lauantaina. Arvostelun voi lukea näyttelyt osiosta tuolta laidasta.

Meillä oli kivaa. Paikalla oli paljon iloisia ja ystävällisiä leoja ja kaikki leojen ihmisetkin oli mukavia. Äippä haluaa kiittää erityisesti Yvonnea sekä muita kenen kanssa jutteli. Te teitte näyttelystä mukavan vaikka keli olikin kylmä.

Me harjoiteltiin äipän kanssa juoksua muutaman kerran ja mä juoksin hienosti. Ihan nätisti ja kiltisti ja kauniisti. Meidän kehä oli myöhässä kun meitä ennen oli miljoona berniä ja sitten kun tuli meidän vuoro niin tuomarille tuli pissahätä. Mä seisoin hienosti ja annoin koplata kaikki paikat, mutta sitten mua alko jo kyllästyttään ja kun me lähdettiin juoksemaan niin päätin, että nyt leikitään. Ja äippä ei halunnu. Mutta mä leikin vaan. Mä näytin kaikki temput mitä osasin. Äippä sano, että päätit sitten järjestää kehän laidalla katsojille vähän hupia.

Me saatiin hyvä arvostelu ja sininen nauha. Mä oon tyytyväinen. Äippäkin on tyytyväinen, koska se oli ihan varma sen juoksuhepulin jälkeen että saadaan joku EVA.

Äippä laittaa kun kerkee kuvia muistakin vielä myöhemmin. Nyt ei ennätä. Meillä on ollut niin kiireinen viikonloppu, että jälkiharkatkin on jääny tekemättä. Onneks "iskä" on käyny mun kanssa pitkillä metsälenkeillä ja onneks ei ole käärmeitä näkyny.

1244390076_img-d41d8cd98f00b204e9800998e