Aamupalaksi mulla oli kanankauloja. Ne maistuikin oikein makoisalle. Meidän tyttö on tosi taitava leipomaan. Se leipoi meille taatelikakkua ja se on IHANAA! Pikkusen se joutui leikkaamaan kakusta pintaa pois ja arvatkaa kuka ne rippeet pelasti roskiksesta. Minä! Minä - pieni taatelikakkuvaras! Toinen ihana asia joulussa on piparit! Se on myös kovin työllistävä asia, sillä niitä pitää vahtia. Mä istuin pitkään pöydän vieressä ja tuijotin niitä ja mourusin kuin kissa kuutamolla. pikkuisen tais tippua kuolaakin lattialle.

Ihmisten ruokailun jälkeen mä sain maistaa pikkuisen kinkkua. Sekin oli namskua. Sitten tulikin pakettien avaamisen vuoro. Mulle oli yksi iso paketti. Se oli "mummolta".

Siellä oli sisällä ihana savuluu.

Joulu on sellaista aikaa, että syöminen alkaa väsyttää niin ihmisiä kuin koiriakin. Koska tuo suurempi sohva oli varattu, niin mun oli pakko tyytyä tuohon kahden ihmishengen sohvaan. Se on kyllä mun mielestä aika pieni ja epäkäytännöllinen kun siihen ei mahdu jalatkaan kunnolla.

Nyt äippä ja iskä aikoo viedä mut vielä joulukävelylle. Ulkona on kaunista ja valkoista ja pihassa palaa punaisia kynttilöitä ja joulutulia. Nyt on siis joulu. Aika mukavaa.