Ensin huonot: Mä en pääsekkään äipän ja iskän kanssa kesällä matkailuautolla Ruotsia ja Norjaa kiertämään. Lääkäristä ne soitti meille tänään verikoetulokset. Sen rabies vasta-aineen pitäis olla 0,50 tai enemmän (mitä lie yksikköä) ja mulla oli vaan 0,30 ja vähän päälle. Eli mä en pääse matkustamaan. Nooo - toisaalta saatan päästä Rasmukselle hoitoon viikoksi sitten kesällä. Ei sekään pöllömpi vaihtoehto ole. Mun mielestä suorastaan parempi. Katsotaan nyt miten juoksut sattuu ja miten Rasmuksen ihmiset lupaa mua ottaa.

Toiset huonot uutiset: Äippä osti sieltä kv-näyttelystä sellasen feikki furminaattorin. Se on kyninyt mua sillä nyt kaksi kertaa...kääk ... multa lähtee kamalasti karvoja! Musta tulee kalju. Nooo - toisaalta se harjaaminen tuntuu ihanalta, kunhan jättäis takapuolen rauhaan..mutta se on kuulemma mun pahin kohta.

Sitten hyvät uutiset: Muruja kustannus ilmoitti tänään, että mun ja äipän kirjatekele julkaistaan kevään aikana. Kustantajalle on tullut riittävästi ennakkotilauksia. Suuri kiitos teille kaikille - ja vieläkin ehtii tilata. Kirjan tekeminen ja sen saattaminen ihan oikeaksi kirjaksi on äipän mukaan yhtä pitkää ja piinallista kuin synnytys. Noo - mä en siitä tiedä mitään, joten olkoon äippä sitä mieltä. Nyt se on kuitenkin ihan onnessaan.

Sitten vieläkin hyviä uutisia: Äipän numerolitania näkyi jo netissä. Se on joku kumman Y-tunnus. Me siis ollaan suunniteltu avaavamme äipän kanssa ihan oma lemmikkitarvikeliike. Ei mitään suurta, mutta semmonen mukava ja pieni. Äipällä on vähän ressiä kaikissa järjestelyissä, mutta mä olen luvannut auttaa. Vuokratila on valmiina Ylöjärven keskustassa ja avajaiset on 1.6. Eli sinne mä sitten menen kassa-apulaiseksi ja vartijaksi. Toivottavasti moni teistä tulee sitten kesällä meitä moikkaamaan.

Siinäpä ne kaikki uutiset olikin. Lumet sulaa kovaaa vauhtia ja täällä on kamalan kuraista. Mä menen pesulle joka ulkoilukerran jälkeen. Äippä sanoo pesulle ja mä osaan ihan itse mennä vessaan odottamaan. Taitaa tulla myös melkoiset routavauriot. Tänään tutkittiin tuossa asfalttitiellä kamalia uria, joita siihen oli tän päivän aikana halkeillut. Mä kyllä väitin äipälle, että täällä on ollu maanjäristys, muttei se uskonut. Ihanaa kun tulee kesä!

p.s. Sunnuntaina 28.3 on muuten Pirkanmaanleojen leolenkki. Nähdään klo. 11.00 Ratinan koirapuiston edessä ja tehdään puolen tunnin lenkki ja mennään sitten lopuksi vielä koirapuistoon reuhkaamaan. Tervetuloa mukaan!