Nyt mä oon 2v. Paljon onnea myös sisaruksille!

Mulla oli typerät synttärit. Äippä imuroi. Tyhmää hommaa. Mutta sitten mä sain kakkua ja hyvää oli.

Päällä oli linströmminpihvikakkonen ja nakkeja. Sivuilla juustoa ja sisältö oli kana-lammaspateeta.

Me saatiin myös hieno synttärikortti:

Mistähän se Paven porukka onkin löytänyt ihan mun näköisen koiran tohon korttiin? :) Kiitos!

Ja Rico ja Luke muistivat kuvatervehdyksellä myös:

Hieno kuva - pojat sulassa sovussa :) Kiitos!

Mitäs viimeisen vuoden aikana on tapahtunut. Vaikka mitä ja ei paljon mitään. Ensimmäinen asia mikä ehkä ihan suurimpana tulee mieleen on se, että nyt viimeisen kahden kuukauden aikana musta on tullut aikuinen. Henkisesti - ainakin osittain. Mä osaan kävellä hienosti narussa (yleensä). Ainakin jos vähän matkaa on jonkun muun koiran kanssa menty niin rauhoitun ja muistan että äippä roikkuu narun toisessa päässä. Musta on tullut oikea leijona. Jos pihan lähellä hiippailee joku niin osaan ilmoittaa siitä heti kotiväelle. Lasten kaverit haistelen tarkasti tutustuessa, mutta sen jälkeen hekin ovat tervetulleita kylään. Yksi toive mulle on tullut mieleen. Mä haluaisin meille kissan, koska sitä olis niin ihana jahdata. Mä ihan himoitsen kaikkia kylän kissoja ja silloin kun kissa juoksee tien yli niin mua ei pidättele mikään lihapullakaan. Äipän mielestä kissan ottaminen on kuulemma maailman surkein ajatus ja niin mä en sitä sitten saanut synttärilahjaksi vaikka niin toivoin.

Varokaa heikkoja jäitä! Mun pentukoulun "pomo" Marita oli Jesse-koiransa kanssa lenkillä. Mukana heillä oli Hanna ja Iita-koira. Pienen rutakkojärven luona koirat lähtivät varisten perään jäälle. Vaikka muuten ovat tottelevaisia niin siinä ei paljoa tänne huudot auttaneet. Molemmat koirat mulahtivat jään läpi hyiseen veteen. Iita pääsi pienempänä itse ylös avannosta, mutta Jesse ei. Marita lähti pelastamaan Jesseä ja tipahti itsekkin veteen. Marita pääsi ylös vaikkei jalat ylettäneetkään pohjaan. Iitan omistaja Hanna sitoin iitan puuhun ja lähti hakemaan Jesseä, joka piti tassuillaan jään reunasta kiinni. Hanna saikin Jessen ylös kaulapannasta ja Jesse kiskoi ryömien Hannan rantaan. Kamala juttu, mutta onneksi loppui hyvin. Sankareita kaikki. Varokaa siis heikkoja jäitä!