Äippä on haukkunut mua pöksyhousuksi. Tosi ilkeä tyyppi. Otettiin me yksi kuvakin mun pöksyistä.

Mä olen viihtynyt pöksyissä ihan hyvin. Äippä vähän epäili miten onnistuu niiden kanssa eläminen kun pelkkä heijastinliivikin yököttää mua. Pöksyt on olleet mukavat. Ne on naisten S kokoiset pyjamahousut pikkuisen muokattuna. 6e. Lahkeista tuli vielä hyvät rätit äipän siivoushommiin. Yksi huono puoli on pöksyissä. Kun kävelen sisällä niiden kanssa niin musta tuntuu ettei voi pysähtyä. Kävelen sitten varmuuden vuoksi aina pari kertaa ylimääräistä kierrosta kämpän ympäri.

Tänään aamulla äippä sitten sanoi, että kokeilaan olla ilman pöksyjä. Ne on jo niin likaiset, että pitäis pestäkkin. Mä näytin äipälle, että mä osaan olla ilman niitä jo ihan hyvin. Pari kertaa mulla meinas hampaat lipsahtaa hännäntyveen, mutta kun äippä muistutti, ettei sitä saa purra niin annoin sitten olla. Hotspottikin on parantunut jo ihan mukavasti. Vain kahdessa kohtaa on paksumpaa rupea, jota nyt sitten ahkerasti rasvaillaan lääkäristä ostetulla rasvalla.

Tänään oltiin taas Tassuparissa. Perjantaina meille tuli sinne kamala määrä kaikkia tosi mielenkiintoisia tavaroita. Mä tarkistin, että kaikki on kunnossa. No eihän äippä antanut niitä mulle ja mä olenkin uskonut hienosti, ettei niihin saa edes koskea. Tänään kyllä kävelin useaan otteeseen sen hyllyn ohi, jossa on köysileluja, mutta kun vilkaisin äippää niin sillä oli semmonen ilme, että on paras tosiaan vaan kävellä niiden ohi.

Tänään Tassuparissa tehtiin koe-valokuvauksia Taneli-kissan kanssa. Mä en päässyt mukaan. Mä olisin niin mielelläni vähän "moikannut" Tanelia, mutta tyydyin sitten vain katselemaan ja kuuntelemaan portin takana.

Tänään äippä liimaili jollain ihme koneella jotain ihme lappuja tavaroihin. Sellaisia, joissa on jotain numeroita. Huomenna pitäis tulla kassakone ja äippä pitää kouluttaa käyttään sitä. Saas nähdä mitä siitäkin tulee.