Toissapäivänä äippä vei mut illalla koirapuistoon. Olin kuulemma sen näköinen, etten koskaan pääse mihinkään. Harmi kun äippä oli niin tyhmä, ettei tajunnut, että mua ei huvita leikkiä kun oli aika kuuma. Muutaman pyrähdyksen tein kavereiden kanssa ja sitten istuskelin viileällä nurmikolla puun varjossa. Lopulta äippä sanoi, että lähdetään kotiin jos ei huvita leikkiä ja mä menin iloisesti portille. Musta tuli aikuinen kuukaudessa sen jälkeen kun täytin kaksi vuotta. Mitä sitä nyt enää turhia hötkyilemään.

Eilen illalla käytiin katsomassa mitä kuuluu Teletappimaahan. Aurinko paistoi vielä mukavasti. Ennen sitä äippä kyni mua taas terminaattorilla. Äippä ei voi käsittää, miten musta ei ollenkaan lopu karvat. Toisaalta - viime talvi oli kylmä ja pitkä, eikä suojakelejäkään ollut, joten pitäshän sen tajuta että pakosti jouduin kasvattamaan kaksinkertaisen pohjavillan. Äippä ei uskalla päästää mua uimaan, ennen kuin saa kaikki pohjavillat poistettua kun se pelkää hotspotin uusiutumista.

Jahas- nyt näkyy hieno hiekkakasa. Kaasu pohjaan ja menoksi!

Tiukka mutka vasempaan ja sataa oikeaan...

Ja äippä vielä väittää, että liian lihava olen...kun oikein venyttää mahan kohdalta niin hyvä ettei katkea...

Ai mitä naurat? Ei oo hiekkaa huulissa ollenkaan!

Saatiin vielä yksi poseerauskuvakin kun sopivasti seisahduin. Jalat on asennossa kuin keinuhevosella, mutta ei se mua haittaa :)

Tänään olis meillä treenipäivä. Tyttö on kotona kuumeessa. Pitää varmaan katsoa pitääkö sitä mennä hoitamaan vai lähdetäänkö töitten jälkeen ensin treenaamaan.