Ja ei mitään kivaa tällä viikolla. Keskiviikkona ei menty treeneihin kun äippä oli muka kipeä. Se yrittää esittää kipeää ja niistää koko ajan. Varmaan laittanu poskiinkin jotain ketsuppia, että näyttäis sairaalta ettei tarttin mun kanssa tehdä mitään. No käytiin me sentään tiistaina Rasmus-leon kanssa aamulenkillä, mutta sitten ei ollakaan tehty mitään.

Ja kaiken huippu on, että tänään tuli Tassupariin isoja luita, aatelkaa 60cm pitkiä lettiluita ja ihania peltirasioita, joissa on montaa eri makua ja arvatkaa mitä äippä teki, kun mä pyysin että se antais edes yhden rasian mulle! SE ANTOI MULLE YHDEN VAIVAISEN POSSUNKORVAN! Mä en puhu sille enää koko päivänä mitään!

Nyt mä menen ja kirjoitan joulupukille ja kerron kuinka saita äippä taas on ja joulupukki on niin mukava, että se varmaan tuo mulle jättiluun! Se on paljon kivempi kun äippä!