Nyt alkaa kuulemma pukki olla jo aika lähellä, sanoo äippä. Eilen sunnuntaina me oltiin muiden leojen kanssa Tampereella koirien joulukulkueessa. Valokuvia ei ole, kun äippä oli niin viluinen, ettei se jaksanut kameraa ottaa kun sormet kuulemma paleltuvat. Paikalla oli ihan mukavasti leoja yhteensä 6 kpl. Muita koiria sitten oli vaikka kuinka. Hämeenpuiston toisessa päässä kulkue pysähtyi ja siellä oli koirien joulurauhan julistus ja glögiä ja joululauluja. Monet pikkukoirat kyllä haukkuivat niin, ettei siitä puheesta paljoa kuulunut mutta tunnelma oli mukava. Pikkusen mua jänskätti olla niin kamalassa koirapaljoudessa, kun en ole pitkään aikaan missään muualla ollut kuin koirapuistossa tietenkin. Mä olisin vaan halunnut nuuhkuttaa kaikkia ja leikkiä kaikkien kanssa - joulunahan pitää olla kaikkien kaveri. äippä vaan ei päästänyt mua. Se ei saa lahjoja kun on niin ilkeä. Kun joululaulut alkoivat, niin meidän lähellä oli venäjänvinttikoiria (jos oikein tulkitsin) niin se yksi oli niin ihana kun se ulvoi torvisoiton tahdissa. Kaikki ihmiset nauroivat sille maha kippurassa ja se ihan tosissaan vaan lauloi. Mä pikkuisen kadehdin sitä kun se osasi ulvoa niin hienosti.

Illalla meidän tyttö tuli käymään kotona. Se majailee mummon luona nykyään kun se pääsee sieltä helpommin kouluunsa ja käy sitten aina välillä meitä moikkaamassa kotona. Eilen se tuli poikakaverinsa kanssa ja se oli niin ihanaa. Mulla on aina sitä niin kova ikävä. Se laittoi vielä kenkänsäkkin lipaston päälle vanhasta tottumuksesta - minä nimittäin pienennä söin siltä muutamat kengät, tai oikeastaan vain muotoilin. Enhän mä toki enää...

Me ollaan äipän kanssa saatu ihania joulukortteja...kiitos niistä :) (lisäilen niitä tähän samaan ketjuun myöhemminkin)

En osannut laittaa tätä kuvaa isompana, mutta Rasmus-kulta siinä tonttuilee :)

Tämäkin on näköjään pieni, mutta se on Mantan ja Laran perheeltä. :)

Myös Pavelta ja Manulta perheineen tuli oikein hieno kortti, mutta en saa bmb-tiedostoa tähän, mutta perille on tullut, kiitos vaan :)