Tänään äippä vei pojan kaupunkiin kavereittensa kanssa ja me poikettiin takaisintulomatkalla koirapuistossa. Voi että siellä on aina niin kivoja kavereita, että kun vaan mennäänkin autolla sinne päin niin mä tuun ihan levottomaksi jo valmiiksi.

Sinne tuli yhtä aikaa meidän kanssa suklaanruskea poika ja sen kanssa me juostiin ja kierittiin lumessa. Se oli aivan ihana :)

Sitten sinne puistoon tuli vuoden vanha bernityttönen ja sekin oli aika viipperä :) Kolmistaan me juostiin ympyrää.

Äippä jutteli niitten toisten ihmisten kanssa koirien luonteesta ja kun ne kyseli millaisia me leot olemme luonteeltaan niin äippä tietenkin kehui kuinka fiksu mä olen. Aina kaikille ystävällinen ja kamalan pitkä pinna. No siinä samassa se suklaanruskea juoksi äipän selän takaa ja nappasi tumpun äipän kädestä ja juoksi vimmatusti karkuun. Ja mä huusin täysiä, että TUMPPUVARAS, OTTAKAA KIINNI ja lähdin täysiä parään. Mua harmitti niin vietävästi, että joku uskalsi varastaa meidän äipän tumpun! Mä juoksin tumppuvarkaan perässä minkä kintuista lähti ja murahtelin mennessäni ja yritin sitä napsailla hampailla. Muutaman kierroksen jälkeen äippä komensi mut pysähtymään ja sitten tumppuvarkaan omistajakin sai tumppuvarkaan kiinni ja äippä sai tumppunsa takaisin. Sitten me vielä vähän leikittiin sen tumppuvarkaan kanssa ja mä annoin sille anteeksi, että se oli äippä kohdellut niin kaltoin.

Huomenna on edessä se jännä päivä. Lonkka- ja kyynärkuvat. Ehkäpä siitä sitten huomenna iltasella lisää...pitäkää mulle peukkuja :)