Äippä on varmaan kertonutkin jo että mun masusta putkahti 12 vauvaa. Mä olen niistä oikein ylpeä ja musta on ihanaa olla äiti. Pikkusen mä tarvin mun äipän apua kun me ei voida niitä vielä pitää valloillaan pentulatikossa, koska niitä on niin paljon ja mun pitää oppia varomaan etten makoile niitten päällä. Kyllä mä omasta mielestäni olen kyllä tooosi varovainen.

Kasvattajakin kävi eilen meitä moikkaamassa ja mä näytin sille mun vauvoja. Se sanoi että on ne vaan ihania. Kyllä niissä eirlaisia luonteitakin jo näkyy. Yksi on sellainen joka huutaa tosi kovaa, jos ei pääse ekojen mukana tissille. Se onkin se kaikista isoin poika. Mulle ei vielä oikein ruoka maistu, kyllä syön lisäkalkkia, piimää, kermaviiliä, tonnikalaa, makkaraa ja kananmunaa ja vähän muitakin herkkuja mutta mikään oikea ruoka ei maistu vielä. Istukoiden syönnistä mulle ei kummosta ripulia tullut, kyllä mä niitä muutaman siinä hässäkässä ehdin napsia. Lämmöt laski eilen illalla normaaliin, eli todennäköisesti mitän tulehduksiakaan ei ole. Olen mä kyllä syönyt juuri niitä vastaan taistellakseni noita valkosipulitabletteja. ja ruusunmarjajauhetta :)

Kuvia ei tänään olla jaksettu ottaa, mutta painoja mittailtiin taas. August on pulskistunut syntymänsä jälkeen neljässä päivässä 143g, Algot taas 152g, Amelia myös 152g, Aliisa 159g, Adele 110g, Axel 178g, Athos 117g, Asser 89g, Albert 114g, Aramis 111g, Alfred 98g ja Anton 156g. Painavimmat on tällä hetkellä Asser ja Alfred, molemmat jo yli 620g, vaikka niitten kohdalla kasvuvauhti onkin ollut hieman hitaampaa.

Tälläisiä päivityksiä tällä kertaa, nyt me saatiin vauvat nukkumaan ja mennään kävelylle pihalle :)