Nyt olen jo toipunut siitä, että kaikki veljet ja siskot vietiin pois. Kyllä me äipän kanssakin pärjätään. Meillä on ollut hyvä päivärytmi. Aamulla kun herätään niin ihmis-äippä vie meidät ulos aitaukseen. Mä saan ruokaa, äipälle ei vielä siinä vaiheessa maistu. Sitten me otetaan pienet aamutorkut yhdessä.

Sitten mä lähden ihmisäipän kanssa autoilemaan töihin ja Ronjaäippä jää kotiin. Meidän iskä on lomalla ja ne puuhailee sitten yhdessä kaikke päivisin. Musta toi autoilu on ollu aivan kamalaa. Äippä kyllä väittää, että sillä on jo suorastaan kylmä autossa kun se mun takia pitää ilmastointia päällä. No enhän mä sitä kuumuutta ole huutanut vaan sitä kurjuutta. Tänään me ajeltiin aamulla lempäälään ennen töihin menoa ja mä sitten vaan hoksasin, ettei siitä huutamisesta tule kuin paha mieli ja katselin vaan ikkunasta ulos ja nukuinkin. Äippä kehui mut maasta taivaisiin, sanoi, että meinasi eilenkin mun kiljumisen takia jo ajaa kolarin kun keskityskyky herpaantuu. ja se on kuulemma autoillessa tosi tärkeä juttu.

Kun me sitten palataan töistä niin me leikitään äipän kanssa ulkona. Mun äippä on paras ja ihanin leikkikaveri, vaikka tota ihmisäippää välillä kyllä hirvittää kun sen mielestä mun äippä on välillä niin kovakourainen mua kohtaan. Mutta mä olen iso poika ja ei mua ole sattunut enkä ole huutanut, mitä nyt välillä kun äippä astuu välillä mun hännän päälle ja jää siihen seisomaan.

Vesikippo on sitä varten, että siinä voi viilentää tassuja. Ihmisäippä ei oikein ymmärrä sitä, mutta ihmisethän ei tunnetustikaan ole niin viisaita kuin leovauvat :)

Ihmisäipän mielestä mun äippä näyttää enemmän pantterilta kuin koiralta kun se on niin sutjakassa akunnossa ja turkkikin aika vähäistä, mutta mun mielestä mun oma äippä on maailman kaunein koira :)

Tää on sitten se juttu, josta ihmisäippä yritti kieltää mua. Mutta äippä kertoi, että sekin on tehny ihan samoja juttuja saman ikäisenä, joten en varmana usko. Tää on niin ihanaa nyt kun sen taitaa!

Niin että tälläistä tällä kertaa :)