Huhuu - hengissä ollaan vaikkei ihmisäippä olekaan ehtinyt auttaa meitä kirjottamaan tänne pitkään aikaan. Mä olen kovasti kasvanut ja oppinut vaikka mitä. Paras opettaja mulle on ollut oma äippä. Se on opettanut, että pitää katsoa tarkasti pellolle, jos siellä on kurkia tai kissoja. Oon mä opetellut paljon asioita ihan itseksenikin. Aina kun mennään sisälle niin mä olen opetellut ottamaan jonkun jutun suuhun. Vaikka lelun. Muuten mä riehaannun niin, että isken hampaani sisällä johonkin ihmiseen kiinni.

Eilen ihmiset oli saunassa niin mä halusin mukaan. Koputtelin saunan lasiovea tassulla niin että helisi. Omasta mielestäni kyllä ihna hiljaa vaan. Ihmisäippä sitten avasi oven mulle niin kiipesin siihen alimmalle pikkujakkaralle. Yritin kyllä ylälauteelle, mutta ei mua päästetty. Niinpä sitten istuin siinä pallilla ja katselin kuinka kiukaalle heitettiin vettä. Suihkussa käyminen on mun mielestä kanssa tooosi nastaa hommaa. Ronja--äippä kun ei vedestä juurikaan tykkää. (paitsi järvessä kahlailusta).

Tänään aamulla me mentiin ihmisäipän kanssa aamulenkillä koirapuistoon. Mä en ollutkaan koskaan aiemmin käynyt semmoisessa paikassa. Alussa siellä ei ollu ketään, mutta sitten tuli yksi monirotuinen uros ja 7kk bokseri ja mäyris. Meillä oli kivat juoksulenkit ja Ronja-äippäkin oli täysillä mukana. Ihmisäippä vähän jännitti, että miten Ronja suhtautuu muihin koiriin kun oma lapsi on mukana. Mitään ongelmia ei kuitenkaan ollut. Se on tuo mun Ronja-äippä niin sosiaalinen :).

Eipä tänne kummempia kuulu. Kiirettä vaan monenkin jutun kanssa noilla ihmisillä, mutta kyllä me yritetään niitä aina patistaa, että tännekin jotain saataisiin kirjotettua. Me ollaan oltu ahkerasti töissä melkein joka päivä. Huomenna meillä on vapaata kun äippä menee järkkäämään jotain koira tapahtumaa. Hyvää syksyä kaikille!