Ensiksi tahtoisin lähettää kaikille sisaruksille onnittelupusut.
Me täytetään huomenna puoli vuotta!

Onnea
RALLE,
RENNY,
ROOPE,
RUFFE,
REINA,
ASTA
ja
minä!!!

Niin se aika on vierähtänyt. Muistan hyvin kun muutin syntymäkodistani ALNUSPARKIN ihanien ihmisten luota tänne nykyiseen kotiini. Olin silloin hyvin pikkuinen. En varmasti pikkuisempi kuin muutkaan mutta pikkuinen joka tapauksessa.


Näin pikkuinen. :)

Olin tosi utelias, rohkea ja kiltti.

Sitten kului muutama viikko, enkä jaksanutenää olla kiltti. Utelias ja rohkea olin edelleen. Yhden antennijohdon ja parien kenkien lisäksi söin sitten vain ihmisten käsiä. Ne yritti kaikin tavoin opettaa mulle, ettei se ole luvallista, mutta ei mua niin vaan nujerrettu. Sitten lopulta kun ne otti selätystekniikan käyttöön (kun kaikki muut oli jo kokeiltu) annoin muka periksi ja makasin hiljaa, mutta heti kun ne päästi irti niin kävin käsivarteen uudestaan kiinni. Mä olin kuulemma tosi villi ja rasittavakin.

Taistelua puremisesta käytiin kunnes täytin neljä kuukautta. Sitten mun mielestä se oli jo niin kulunut leikki, etten enää viitsinyt jatkaa. Äippä oli musta tosi ylpeä. Sen jälkeen on käyty pentukoulussa ja muissa riennoissa. Mä olen oppinut hirveästi. Eilen kun oltiin sateisessa ilmassa koirakoulussa osasin ekan kerran mennä maahan ilman, että äippä laittaisi makupalan eka maahan. Mä näytin sille että osaan ja menin heti maahan kun se pyysi ja sitten odotin makupalaa.

Me ollaan menossa kohta pentunäyttelyyn. Siitä äippä on huolissaan. Mä en osaa riittävästi seistä. Ympyrässä seuraan jos vauhti ei ole liian kova. Sitten menee överiksi jos huomaan että edellä menevä menee lujempaa ja pääsee karkuun. Pahin juttu on se kun tuomari sitten tulee katsomaan. Mulla kun on sellanen luonne, että jos huomaan että joku ihminen juttelee mulle, niin se on sen merkki että se tykkää musta ja se taas tarkottaa sitä, että kiitokseksi mun pitää heti hypätä vasten ja nuolla ja roikkua käsissä ja vaikka mitä. Mä olen ylitserakastava koira. No aika näyttää mitä musta tulee.

Musta on vieraat ihmiset sanonu:
- sillä on ihanan lempeät silmät!
- paljon olen leoja tavannut mutten yhtään näin energistä!
- se on kamalan ahne ruuan perään!
- On se nätti!

Ja nyt on puoli vuotta täynnä. Mä olen jo iso tyttö. Ja äippä sanoo mulle, että kunhan treenataan niin kyllä mä opin vielä paljon juttuja. Mulle se kyllä sopii kunhan niistä saa hyvä ruokapalkan.


Puoli vuotta, iso tyttö.

Oikein paljon terveisiä Alnusparkin väelle ja kaikille sisaruksille! Viettäkää kaikki hauskat puolivuotissynttärit! Sisaruksista on muuten kuvia kotikennelin sivuilla R-pentueen kohdalla. Alnusparkin linkki löytyy mun blogin sivuosasta. Kaikki me ollaan yhtä komioita ja kauniita!