Lunta on tullut paljon. Ei se mua paljoa haittaa, se on ihanaa mutta vähempikin riittäisi! Sitä alkaa nimittäin olla metsälenkeillä jo hankala kulkea kun maha ottaa kiinni kinoksiin. Eilen oli loppiainen ja äippä ja iskä oli kotona koko päivän ja me lähdettiin kolmistaan pitkälle metsälenkille. Iskä laitettiin kulkemaan edellä ja "auraamaan" meille polkua. Minä viuhahtelin paikasta toiseen, välillä edellä, välillä sivussa tai takana. Loppumatkasta alkoi hieman vaivaamaan, kun varpaiden väliin tarttui lunta ja jäätä, mutta siitäkin selvittiin.

Maha voi nyt hyvin. Apteekista haettu Inupekt Forte oli todella tehokasta. Äippä luki paketista, että sitä voi antaa ripulin aikana tupla-annoksen ja sitten söin tupla-annoksen kun käskettiin. Ja sehän johti siihen, että ei ollu kakkahätä kahteen vuorokauteen. Äippä jo pelkäsi että mä räjähdän kun ruoka kuitenkin maistui. Sitten kolmannen päivän aamulla me lenkkeiltiin ennen töihin lähtöä pitkä lenkki. Äippä uskoo että liikunta auttaa suolta toimimaan. Lenkkeiletiin myös töissä ja äippä käytti työharjoittelinjan kanssa vuorotellen mua ulkona pitkin aamupäivää. lisäksi sain kasviksia ja riisiä. No tulihan se kakka sieltä viimeinkin. Nyt on ollut parempi olo. Inupect fortea syödään nyt puolikas normaali annoksesta päivittäin ainakin viikon ajan. Matolääkkeenkin uhkasi äippä hakea apteekista jun kerran menin ennen joulua sitä kissankakkia syömään.

Äippä on varanntu mulle ajan lonkka- ja kyynärkuviin maanantaiksi 17.1 ja silmätutkimukseen sitten seuraavan viikon keskiviikkona. Niistä sitten tuonnempana. Nyt pitää jatkaa töitä kun kerran töissä ollaan. Mun tehtävänä on maata kassakoneen vieressä ja nousta ylös kun joku tule sisälle. Siis jos mua huvittaa.