Tänään äippä kävi aamulla töissä ja sitten me lähdettiin metsään. Me ei olla pitkään aikaan keritty tuonne harjulenkille. Tai no oltas keritty syksymmälläkin, mutta äippä ei suostunu lähtemään kun siellä oli hirveitäkärpäsiä. Iskän kanssa kyllä käytiin muutaman kerran.


Vapaus. Mikään ei ole sen hienompaa kun juosta puiden välissä ja hyppiä oksien yli.


Näin lumisia puita oli harjun päällä.


Metsässä oli tosi sinistä. Päivä oli vasta justiinsa alkanu. Ja paljon nuuhkittavaa.


Näkymä harjulta. Täällä on myös jotain sota-aikasia juttuja, kasattuja kiviä sun muita kuoppia.


Äippä mä kävin jo tuolla alhaalla, tule jo ettei mun tartte kokoajan tulla sua hakemaan.


Me löydettiin kummallisia kukkia. Äippä sano että ne on jääkukkia. Aikas hienoja.


Tuli sitten otettua pienet spurtit. Pakko huilia välillä.


Äippä otti musta parit poseeraus kuvat. Taitaa ollakkin ensimmäiset missä mä olen paikoillaan suunnilleen sivuttain äippään.


No niin. Sitten vielä pää oikeaan suuntaan...


Ops, pelto. Mä en tykkää sänkipelloista. Mulle jäi pienenä niistä tikkuja turkkiin..


Jalkoja pitää nostella korkealle, ettei piikit pistele...


Hyvin tää sujuu...


Vihdoin kotona. Ihana vilvoittava lumi. En mä tiedä kuinka pitkä toi lenkki on, mutta kyllä siihne sellanen reilu tunti vierähti vaikkei kovin hiljaa mentykkään. Nyt sisälle päikkäreille.