Koska ne mummot siellä "keskustassa" sanoi, että mun pitää olla vapaa, niin mentiin sitten äipän kanssa aamulla kun aurinko oli noussut läheiselle pellolle toteuttamaan mummojen toiveita. Ihan kun en koskaan muuten saisi olla vapaana :)

Ennen kun lähdettiin niin leikittiin piilosta. Mä olin ekana piilossa. Huhuu äippä - etpäs näe mua!

Jihuu - vihdoinkin (?) vapaus. Häntä kippuralle ja eikun menoks!

Hei hetkinen, mitäs ne naapurin pojat siellä haukkuu? Onkohan sieltä tulossa joku muukin tänne pellolle?

Joku on laittanut tuonen pellolle niin kamalasti lunta, että leonkin kokoisen on vaikea kulkea. Mä tahdon takaisin polulle!

Kyllä tää tästä...kun oikein ponnistaa takajaloilla...

...niin menee nokka lumen peittoon...voikohan tänne oikeesti hukkua...

...kohta perillä jo...vielä yksi ponnistus...

Suoriuduin!

No nin tuleeko sitä nakkia palkaksi vai ei kun kerran huusit mua?

Mä meenkin uudestaan! Kamalasti lunta, mutta kaikki hajut on polun ulkopuolella...

No niin, nyt me lähdetään siivoamaan vaatekaappeja. Iltapäivällä on luvassa kaupunkikävely ihan oikeassa kaupungissa eli Tampereella. Ehkäpä otetaan sinnekin kamera mukaan kun sekin on päässyt viime aikoina niin vähän lenkille.

Pois alta nyt on kiire!