Äippä on iloinen. Mulle maittaa taas ruoka. Kolmen viikon paasto teki hyvää mun linjoille. Äippä kerkes olla jo tosi huolissaankin välillä. En kyllä vieläkään suostu syömään mitään rustoluita YÖK tai siansorkkia YÖK! Ehkäpä tuo syömättömyys oli tuota juoksukiertoon liittyvää valeraskautta. Se alkoi 8vko juoksusta ja kesti kolme viikkoa.

Eilen oltiin koirakoulussa. Äippä aina sanoo mulle kun mennään autoon, että mihin ollaan menossa. Mä tiedän heti mihin mennään jos sanoo koirakouluun. Mun mielestä on paras seistä koko matka (10km), jos vaikka ollaan pian perillä. Äipän mielestä mä olen hassu.

Meidän jengiin tuli eilen yksi labbis-poika. Me vähän reuhkattiin sen kanssa lopussa. Muuten seuraamiset meni hienosti. Otettiin seuraamista ja paikallaoloa ja pari tänne-tuloa. Sitten tehtiin makkararinkiä. Mä muistin, että siinä pitää mennä aina huutajan luokse ja hypätä sitä vasten, mutta sitten mä aloin ihmetteleen kun ei tullutkaan niitä makkaroita ja muistin ,että mähän muistin ihan väärin. Eteen pitääkin istua ja anovasti katsoa ihmistä niin makkaraa ropisee. :)

Äippä on ilmottanut meidän Ylöjärven koirakerhon jälki-kurssille. Vielä ei ole tullut mitään ilmoitusta mahdutaanko mukaan. Kyllä me kovasti sitä toivotaan. Käpälät pystyyn.

Lisäksi sunnutaina olisi täällä Ylöjärvellä Mutalan koulun kentällä match-show, johon kuulemma yritetään päästä harjottelemaan niitä näyttelyjuttuja.

Tänään meillä on siivouspäivä.

1242280593_img-d41d8cd98f00b204e9800998e