Saksanposti on vihdoinkin saapunut! Mun ja äipän tekemä kirja "Ronjan pentuvuosi" on vihdoinkin valmis!  Äipälle tämä varmaan on suurempia tunteita herättävä asia kun mulle, mutta toki mäkin olen iloinen. Kustantaja  (Muruja-kustannus) postittaa omista varastoistaan kaikille ennakkotilaajille omansa. Kirjaa voi jatkossa tilata kustantajan nettikaupasta tai suoraan multa ja äipältä. Ja onhan kirjaa toki saatavilla Tassuparistakin.

Viiden päivän syömättömyyden jälkeen olen muuten nyt syönyt jo kaksi annosta kuivarouskuja. Ja tietenkin yhden grillimakkaran koska on kesäloma :) Tänään jäin kotiin, kun Tassupariin tulee koira-asiakas hierontaan, niin äippä sanoi, että mun on parempi nyt ainakin alussa olla pois oven takaa nuuhkuttamasta, että asiakkaat voivat rentoutua. Ei äippä itse niitä koiria hiero, vaan siinä yhdessä huoneessa käy satunnaisesti joku tilaa tarvitseva omien asiakkaidensa kanssa.