Me oltiin tänään äipän kanssa näyttelyssä. Äippä on kirjoittanut siitä oman näkemyksensä tuonne "näyttely-osioon". Mua pelotti mennä ovesta halliin, mutta kun katsoin sitten että kaikki muutkin menee, niin mä ajattelin uskaltautua. Ei olis kannattanu. Siellä oli liukas lattia. Aluks oli mukavaa kuitenkin, mutta sitten alkoi olla tosi ahdasta. Me oltiin kun sillit purkissa ja mulla oli tosi kuuma. Me odoteltiin tosi kauan ja siten kun mentiin kehään, niin mulle tuli kakka hätä. Mä väänsin tortut sinne kehään. Sitten äippä siivos ne ja jatkettiin. Mä sain sinisen nauhan. Se on hieno.

Kotona mä olinkin sitten tosi väsyny. Nukuin monta tuntia. Äippä otti musta vielä pari kuvaa sen kameralla.
Sitten kamera muutti uuteen kotiin.


Näin on paras aseto nukkua, kokeilkaa vaikka.


Väsynyt minä


Väsy pää.


Väsy tassu.