Me oltiin äipän kanssa tänään Pirkkahallissa KV-näytelyssä. Mä tosin pääsin vaan parkkipaikalle autoon - pöh. Äippä kävi piipahtamassa sisällä ja ottamasaa kuvia Ylöjärven koirakerhon lehteen. Paljon oli kuulemma hienoja koiria ja leoja tietenkin myös. Äippä kun ei vaan tuntenut ketään niin ei se siellä sitten paljoa turissut. Kasvattajan perheet siellä oli edustettuna ja Reina-sisko myös. Äippä ei jäänyt edes seuraamaan kehiä kun ei se viitsinyt mua autossa istuttaa koko päivää. Ei sen puoleen hienosti mä siellä osaan odotella.

Äippä tuli takaisin ja mä pääsin autosta ulos ja mentiin Pirkkahallin vieressä olevaan koirapuistoon. Siellä meitä odottikin iloinen yllätys kun siellä oli yksi leo-poika, jonka nimeä en muistanut kysyä ja äipällähän on niin huono muisti ettei se muista. Se oli kuitenkin sen Hemmo-nimisen Akaassa asuvan leon veli. Meillä oli oikein hyvät leikit yhdessä vaikka sellainen musta-valkoinen basset (?) yrittikin mua vähän komentaa. On niillä basseteilla upeat korvat.

Kotona mua odotti yllätys. Äippä oli ostanut mulle näytelystä ison luun. Vau. Ihanaa. Oli se ostanut myös jonkin terminaattorin turkkia varten, mutta sitä me ei onneksi olla vielä ehditty kokeilla.

Äipällä on kuulemma jokin toinenkin yllätys. Se on hakenut jotain tunnuksia, joissa on pitkä litania numeroita ja se höpöttää jatkuvasti jostain kaupasta, johon mäkin kuulemma pääsen kesän alussa töihin. No huh- mitähän mä siellä joudun tekemään? Miten ihmeessä mä voin nukkua päivisin mun kauneusunia, jos joudun olemaan jossain töissä?!?