Eilen illalla tuli polyneuropatiatestin tulokset. Mä olen LPN1 N/N Free! Eli koska Zorrokin on vapaa, eivät pennutkaan kanna polyneuropatiaan sairastuttavaa geeniä! Vähän me oltiin iloisia!

Tänään oltiin sitten vielä iloisempia. Aamulla käytiin lääkärissä. No se lääkäri leikkasi mun mahaan luukun. Tosin vaan karvoista mutta sekin oli jotenkin inhottavaa, yök. Sitten seisoin hievahtamatta paikoillaan kun se sellaisella ihmeellisellä ultralaitteella kurkki siitä luukusta mun masuun. Ja sitten se näytti äipälle telkkarista kun mun mahassa polski paljon iloisia leonbergin pentuja. Lääkäri sanoi, että niitä on paljon, ainakin yhden jalkapallojoukkueen verran.

Ihan huippu uutinen. Nyt mä saan sitten vähän extraruokaakin, kun se on taas alkanut maittamaan. Painoa mulla oli 54kg. Nyt vaan kasvatellaan masuasukkeja ihan rauhassa. Kohta meillä on kuvan kaltaisia pikkuvipeltäjiä talo täynnä :)