Tulevien pentujen isä Zorro juhli eilen saavutustaan: Suomen muotovalio. Paljon onnea Zorrolle!

Minusta ette saa vielä kuvaa. Eilen aamulla oltiin äipän kanssa lenkillä ihanassa auringonpaisteessa, muta tietenkin äippä oli unohtanut kameran kotiin. Ehkäpä se tänään muistaa sen niin ehkä sitten huomenna aamulla kuvaillaan mun kasvavaa masuasukki-mahaa.

Vaikka täällä meidän blogissa olikin joku tehnyt kiusaa ja väittänyt että mulla olisi täitä ja mulle olisi annettu vahvat täintappoaineet, niin ei me välitetä äipän kanssa. Maailmassa on paljon kateellisia ja ilkeitä ihmisiä. Ja se kun itse joutuu kiusan kohteeksi, vahvistaa vaan meidän omaa näkemystä siitä, että pitää elää toiset huomioon ottaen.

Ruoka maistuu hyvin. Saan nyt hieman pienempiä annoksia kolmesti päivässä. Maha alkaa selvästi painamaan niin, että syöminen pienissä erissä on helpompaa. Eilen äippä ja iskä haki mulle pentulaatikon lainaan kasvattajalta. Se on vielä meidän kuistilla. Saan nyt normaalit matolääkkeet ja ihan vain siksi, ettei joku taas tee kärpäsestä härkästä, niin kaikki tiineenä olevat mammakoirat pitää madottaa ennen pentujen syntymää. :)

Elämä jatkuu siis normaaliin malliin, lenkit on lyhentyneet ja hidastuneet ja käytän aikaa paljolti huilailuun. Toivottavasti viikosta tulee aurinkoinen, mua kun inhottaa vähän nuo kuraiset tassut :)