Nyt kun olen jo reilut 8 viikkoa, niin olen kuulemma niin vanha, että voin itsekin kirjoitella tänne omalla vuorollani. Eilen oli minulla surullinen ilta. Viimeinen ystäväni ja veljeni Algot muutti omaan kotiin Paimioon. Ronja-äitikin oli huolissaan, mutta meidän äippä yritti lohdutella meitä molempia, että ihan hyvä näinkin on. Jos syksyllä järjestettäisiin pentutapaaminen niin sitten toivottavasti näkisimme kaikki sisarukset taas.

Tässä valokuva Algotin lähdöstä:

Nyt kun Ronja-äiti on ollut äitiyslomalla, eikä töissä Tassuparissa, on kuntoutuksen aika. Äitiysloman aikana Ronja voi hyvin, mutta on aika lahtunut ja on nyt sitten kuntoutuslomalla meidän iskän kanssa kotona. Siellä ne viettää laatuaikaa parhaillaankin. Käyvät pitkillä lenkeillä metsässä ja ovat yhdessä.

Jaa, ja arvatkaas sitten missä minä olen? No töissä tietenkin. Pakkohan nää hommat on joskus aloittaa ja nyt oli sopiva hetki. No äippä kaappasi mut aamupäivällä autoon. Koska autoilu on mun mielestä vielä vähän kummaa hommaa niin päätin sitten vähän mekkaloida koko matkan. Eiköhän se ole ihan sallittuakin ekoilla kerroilla kun autossa matkustaa.

Tassuparissa olen sitten ollut äipän kanssa tuolla kassan takana puuhastelemassa. Koira-asiakkaita ei ole tänään montaa käynyt ja en mä niitä vielä pääsisi muutenkaan tervehtimään kun ei ole rokotuksia, mutta puuhaa on riittänyt ilman niitäkin. Olen tutustunut johonkin kummalliseen sitkeään ruskeaan, joka maistuu hyvälle. Ne on tietenkin possun korvia! Koska mä olen vielä niin pieni niin enhän mä semmoista kokonaan jaksanut syödä, eikä olisi annetukaan, vaan vähän maistelin kulmasta. Yhdet pissat lirahti täällä matolle, mutta muuten ollaan käyty parin tunnin välein ulkoilemassa tuolla ihanan viileällä nurmella varjossa. Ulos olenkin jo täällä pissinyt kolmesti ja kakkinutkin kerran. Aina välillä kun nukkumiseltani kerkiän niin leikin leluilla. Täällä onkin paljon kivempia juttuja kuin kotona.

Jaha, pitää jatkaa unia hetki, että jaksetaan kohta taas mennä ulos pissalle..:)