Huomista leolenkkiä odotellessa me äipän kanssa katseltiin kuvia. Ensiksi me valkattiin kuvat musta ja Nessasta Livianetin leokalenteri-kilpailuun.

Musta laitettiin tälläinen kuva mukaan:

Ja Nessasta löytyi hellyyttävä kuva, jossa iso koira on vielä isomman traktorin vieressä:

Sitten me naurettiin vieläkin näille mun hiekkakuoppakuville. Mä en tosiaan osaa selittää, mikä muhun menee kun mä pääsen tuonne hiekkakuopalle. Mun päässä niinkun naksahtaa kun mä tunnen hienon hiekan tassujen alla ja silloin mä en osaa pidätellä itseäni ja mun on pakko vaan antaa mennä täysillä eteenpäin.

Sitten mun kuva-arvoitus: Mikä punainen kuvassa on?

Tälläinen kuvasähläys on mahdollista vain kun äippä kokeilee ottaa kuvia eri asetuksilla, se ei varmaan koskaan pääse ihan perille noista kameran säädöistä - se kun ei ole mikään kovin tekninen tyyppi. :)

Huomenna on tosiaan eka leo-tapaaminen. Äipästä ja Rasmuksen äipästä, Sarista tuli sitten virallisesti Leo-yhdistyksen Pirkanmaan alueen toiminnan järjestäjiä. Me toivotaan, että joku muukin meidän lisäksi valuu huomenna paikalle Pyynikin näkötornin juurelle klo. 11 leolenkkiä varten. Tulevaisuuden ohjelmasta voi kysellä lisää vaikka sähköpostilla tai soittamalla.  Nyt tulee vettä kuin aisaa, mutta huomiseksi on luvattu poutaisempaa, mutta pilvistä.