Eilen olikin sellainen päivä, että kun äippä tuli töistä kotiin niin se vei mut ulos. Sitten se tuli ulos ja pakkas mut autoon ja mä pääsin mukaan äipän töihin. Äippä sano, että mun pitää pikkuhiljaa opetella tekeen näitä hommia ja niin sitten mentiin. Kuvia ei ole, kun ei ollu tietenkään kameraa mukana kun meillä oli tassut täynnä töitä.

Me ajettiin autolla sellasten korkeitten talojen pihaan, missä asuu paljon ihmisiä. Sitten me tultiin autosta ja käveltiin yleensä takapihalle sellasen pitkän valkosen tangon luokse. Sen tangon päässä roikkui sellainen sinivalkoinen kangas. Äippä komensi mut istumaan siihen ja antoi nakkinamua ja sanoi sitten PAIKKA. Sitten se otti kiinni sellasista naruista ja hinas alas sen kankaan sieltä tangosta. Se seiso varmuuden vuoksi jaloillaan mun narun päällä, kun se ei uskonu, että mä osaan kyllä odottaa siinä. Sitten me vietiin se kangas meidän autoon ja ajettiin seuraavaan paikkaan. Mä olin mukan kolmessa paikassa, muutaman mä odotin autossa kun äippä sanoi, että toi homma pitää tehdä aika reippaasti kun tulee pimeä.

Musta voi tulla isona kiinteistönhoitajan apulainen. Äippä sano, että jos mä olen oikein kiltisti niin saatan joku viikonloppu päästä mukaan aamulla johki roskalenkille. Sillon on kuulemma kaupungissakin vielä hiljasta.

Tänään meillä on sitten siivouspäivä ja mun mielestä on tyhmää jos mä joutuisin auttaan kaikissa asioissa äippää, niin siksi mä päätin että siivotkoon yksin. Mä otan päiväunoset.