Viime sunnuntaina me oltiin äipän kanssa Tampereella joulukulkueessa. Paikalla oli neljä leoa. Minä, Rasmus, Samu ja Misty. Olipa ihana nähdä teitä kaikkia. Samulla oli muuten upea tonttuviitta. Kuvia ei ole, koska kuvausolosuhteet olivat mahdottomat kun oli pimeää ja lunta satoi.

Siitä lähtien täällä onkin satanut tasaiseen tahtiin tuota valkoista ja kylmää. Se taas on johtanut siihen, että äippä ei ole ehtinyt töitten takia päivitellä blogia. Mulla olis ollu aikaa äippää ootellessa, mutta kun mä en saa yksin koskea tietokoneeseen.

Me ollaan saatu paljon ihania sähköisiäkin joulukortteja koiraystäviltä. Äippä on ollut niin saamaton, ettei ole jaksanut kaikille vastata, vaan on lösähtänyt suoraan sohvalle kun on kotiin tullut. Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos joku on jäänyt ilman meidän joulukorttiamme. Ehkäpä me joulunpyhinä ahkeroidaan ja laitetaan niitä teidän lähettämiä kortteja tähän samaan ketjuun, mutta sitä ennen haluamme toivottaa kaikille hyvää joulua tällä meidän omalla kortillamme. Erityisen hyvää joulua niille kaikille, jotka äippä on unohtanut :)

p.s. nyt on tasan neljä kuukautta mun synttäreihin. Sitten mä olen jo iso tyttö.