Mä syötän pentuja jatkuvasti, no vähän liioittelin, mutta niillä on nälkä 1,5 - 2h välein. Kyllä niillä onkin nälkä ja hyvin ovat kasvaneet. Nyt maitoakin alkaa tulla mun tisseistä paremmin kun alkoi itsellekin ruoka maistua. Tässä meni siis muutama päivä, ettei ollut oikein ruokahalua. Piimää yms kuitenkin join. Nyt on ruokahalut palautunut ja olen saanut riisi-lihapuuroa eilenkin moneen otteeseen. Kylläpä se maistuukin. Syömisestä puheenollen eilen mulle kävi sellainen pienoinen moka, kun olin imettämässä yhtä satsia pennuista ja äippä oli mun kanssa pentulaatikossa. Joukossa kun on muutama pienempi toisia niin niitä pitää vähän välillä vahtia, ettei nuo isommat pojat varasta niiden tissiä. Iskä teki keittiössä ruokaa ja yhtäkkiä mä tajusin, että täällä talossahan tuoksuu MAKKARA! Koska mulla oli yhtäkkiä niin kamala nälkä niin en voinut vastustaa kiusausta vaan nousin kesken syötön ylös ja kipaisin keittiöön katsomaan makkaroita. Äippä sanoi, että näytin juuri siltä, että GOOD BYE, NYT TULI MUITA MENOJA. No äippä antoi mulle siinä välissä sitten sitä lihapuuroa ja tultiin sitten jatkamaan syöttämiset loppuun :)

Pennut voivat hyvin. Pientä ripulinpoikasta oli eilen ja toissapäivänä, mutta sitten me äipän kanssa haettiin apteekista Inupekt Fortea ja mä sain syödä niitä. Maidon kautta se sitten imeytyi pentusiinkin ja tänään aamulla kaikki näyttäisi taas olevan mitä loistavammin. Me äipän kanssa punnitaan pennut joka päivä tuossa puolen päivän aikoihin ennen syöttöä ja merkitään ylös jotta voidaan seurata, että kaikki saa hyvin maitoa. Kyllä ne mun lapsoset pitävätkin huolen siitä, ettei niitä unohdeta maito-jonossa. Kun laatikosta ottaa ekan porukan syömään, niin laatikkoon odottamaan jäävät huutavat kurkkusuorana MINÄ KANS-MINÄ KANS!. Kyllä ne vaan on taitavia kun ajattelee, että käytössä ei vielä ole kuin hajuaisti, ei ollenkaan kuuloa eikä näköä vielä.

 Joku tuolla pentulaatikossa eilen jo opetteli haukkumaan maitojonossa. Sieltä kuului GRRR-HAU GRRR-HAU.