Meillä on vaan kuumaa päivästä toiseen. Mä makaan päivät ja illalla me sitten käydään lenkillä kun viilenee. Tosin ollaan jouduttu odottamaan aika myöhään. Koko viikonloppu meni että suhahti. Noilla ihmisillä oli kamalasti hommia ja mä vaan lekottelin tuolla aitauksessa. Lauantaina ne raijas kaatopaikalle vintiltä ja varastoista kaikkee rojua, mitä ne on luullu tarvivansa ja sunnuntaina ne kaato ison koivun nosturilla. Puun kaatohan suju siten, että iskä oli nosturissa ja palasteli eka oksat alhaalta ylöspäin ja äippä seiso maassa ja piti käsiä silmien edessä. Äippää ei tollasiin nostureihin sais mistään hinnasta. Mä pidin aitauksessa vahtia että puu kaatuu oikeaan suuntaan.

Sunnuntaina äippä lueskeli netistä yhtä palstaa ja siinä oli sellanen pieni koira etsimässä uutta kotia. Äippä ajatteli, että josko mulle kaveriksi.

1249913996_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No olihan se mustakin aika sulonen... joku buldogin ja terrierin risteytys, 5kk vanha tyttö. Äippä ajatteli, että ainakin soittaa ja vois käydä kattomassakin kun ilmoituksen mukaan oli tässä lähellä. No puhelinnumero ei ollut käytössä ja äippä laittoi sitten sähköpostia ja saikin siihen vastauksen, joka vaikutti kummalliselta...

Pentuja olikin useampi ja ne asuivat ulkomailla. Ilmoittajan sukulainen oli kuollut ja nämä olivat hänen koiriaan. Mitään maksua koirista ei kuulemma oteta, mutta lentokulut pitäisi maksaa. Äippä ei oikein usko näitä juttuja ja niin saa jäädä tämä suloinen pentu sinne missä onkin. Ihme jos ei pennun kotimaasta muka löydy hyvää kotia vaan pitää tänne tuoda. Me tultiin siihen tulokseen, että tuskin mitään pentuja on olemassakaan. Mutta äipän mielestä se on kuitenkin ihanan näköinen ja jos se oikeasti on jossain kotia etsimässä niin me toivotaan, että sille löytyy oikein hyvä koti.

No mitäs muuta... tänään piti olla jälkikurssin viimeinen kerta mutta kurssin vetäjän perheessä oli sattunut sairaustapaus ja viimeinen kerta siirtyy tuonnemmaksi. Ihan ymmärrettävää - kyllä me jaksetaan odottaa ja toivotaan pikaista paranemista sinne!

Eilen me taas käytiin illalla sorakuopalla ja äipällä oli kamera mukana. Se on vissiinn liimannut sen kaulaansa kun se on siinä aina.

1249913411_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1249913454_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä osaan jo pikkuisen tuoda keppiä tai kuten näissä kuvissa niin nahkaista patukkaa äipälle. Tosin äippä joutuu aina mua vähän huijaamaan makupaloilla ja sillon mä tiputan sen patukan äipän jalkojen lähelle. Käteen en osaa vielä antaa sitä.

Sitten tulee vielä muutama fiilistelykuva ilta-aurinkon punaamasta "kettutytöstä".

 

1249913492_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1249913530_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja yksi peukalonpään kokoinen hämähäkki jonka mä sitten lopulta tiputin verkostaan maahan ja äippä torui mua... pöh

1249913547_img-d41d8cd98f00b204e9800998e