Äippä sai uuden kameran ja se opettelee käyttämään sitä.
Me kaikki joudutaan vaan kestämään...


Hohhoijaa...


Käytiin välillä pissalenkillä. Sinnekkin piti kamera ottaa kokeeksi mukaan. Menes pois siitä ja anna mun rauhassa tehdä omia juttuja!


No yksi etuposeeraus, sitten riittää.


No vielä sitten sivusta kun niin nätisti pyydät.


Nyt kyllä mentiin jo! Juokse vierellä äippä, jos aiot saada musta kuvan.


Meilläpäin on äipän mielestä tälläisiä katuvaloja. Se väittää vaan kokeilevansa eri asetuksia, mutta mä luulen ettei se tiedä valokuvaamisesta yhtikäs mitään.


Meillä on tälläisiä laatikkokoiria. Ne vaan tuijottaa mua kokoajan.


Tiedoksi vaan, että tämä on alaskanmalamuutti. Äippä osti sen mulle kirpparilta ja mä kostin sille kun se kurmuutti mua viimeks koirapuistossa. En ole tosin ihan varma onko se sama muutti mutta tulipahan näytettyä kuka on oikeesti pomo. Sitä sattu vähän pahemmin kun mua. Korva vähän vinksahti pois paikoiltaan ja kuonosta pursus jotain valkosta. Niin voi käydä jos kiusaa toisia.


Noh - sattuuhan sitä kaikille. Huonosti voi näköjään käydä myös viattomalle Hamtaro-hamsterille....