Nyt on pentukoulun eka viikko takana. Aluksi olin aivan ihmeissäni kun ajettiin raviradan parkkipaikalle, kun siellä köpötteli lähes mun kokoinen poni. Voi sitä raukkaa kun oli niiiin pieneksi jäänyt. Ja minä kun olin luullut että ne kopotit on paljon isompia. Sitten sinne saapui muitakin koiria. Äippä oli niiiiin tyhmä ettei antanut mun mennä edes tervehtimään. Väitti että keskittymiskyky herpaantuu. No onneksi lupasi, että sitten tunnin jälkeen voidaan leikkiä. En mä muuten olis sinne viittinyt jäädäkkään vaan olisin lähteny heti kotio.

Mun ryhmässä on kaksi erittäin kultaista noutajaa, toinen on aika villi ja toinen rauhallisempi. Sitten on saksanpaimenkoira Heikki, se on oikein vekkuli. Aluksi se vähän arasteli mua, mutta ei se enää pelkää. Sitten on lyhytkarvainen collie, josta saattaa tulla joku akilitykoira. Sitten mun paras kaveri siellä Suti. Suti on ihana poika, se on pulmastivvi tai jokin sellainen kuulemma. Suti tykkää musta ja mä Sutista.

Meillä on ollu nyt kaksi kertaa reenit. Me ollaan harjoiteltu katsekontaktia, katsekontaktia ja katsekontaktia. No ollaan me muutakin tehty. Toisen koiran ohittamista ja istumista ja leikkimistä ja vaikka mitä. Paras on ollu kuitenkin toi katsekontakti. Mä tykkään tosta kontakti leikistä hirveesti koska siitä saa palkaksi broilerpyöryköitä tai muuta ihanaa. NAM.

Äippä sanoo, että se on aika kiireinen nyt kirjottamaan, joten saatte tyytyä lyhyeen pätkään ja kuviin.

1899016.jpg
Ompas se lihapulla ylhäällä....

1899019.jpg
Hei äippä. Saako näin nätistä katseesta palkinnon?

1899024.jpg
Hei...lihapulla liitää vasemmalle...

1899014.jpg
Sitten kun äippä on sellainen kuvaushullu, niin vielä yksi kuva iltalenkiltä...