Eilen oltiin hoffi-poikien kanssa sorakuopalla. Jesse ja Arttu tuli tänne meidän lähelle mun kanssa riehumaan. Tai Jesse jaksaa pärrätä mun kanssa, mutta Arttu hengailee vaan mukana, kun sillä on ikää jo pikkusen enemmän niin se on äipän mukaan jo vähän viisaampi kuin me lapset.

Marita oli ostanut mulle ikioman luun ja mä kannoin sen sitten kotiin saakka. Kiitos!

*************************************************************

Tänään meillä oli Marraskuun leotapaaminen Pirkkahallin vieressä koirapuistossa. Parkkipaikalle ilmaantuikin mun lisäksi neljä muuta leoa ja jotta kaikki pääsis tunnelmaan ja pikkusen sais haistella toistensa hajuja ennen riehumista, niin me päätettiin kävellä pikku lenkki ennen koirapuistoon menoa. Nuo pojat kun on toisinaan semmosia, että niiden pitää isotella... :) mutta hyvin kaikki meni.

Koirapuistossa oli muitakin koiria, mutta hienosti kaikki sulassa sovussa leikkivät. Kyllä me kaikki paikkamme laumassa löydettiin ja otettiin niitä "vääränrotuisiakin" mukaan leikkiin. Paikalle saapui vielä kaksi muutakin leoa myöhemmin ja toivottavasti jatkossakin tulee uusia tuttavuuksia.

Näin nousee tassu, ja tassu nousee näin...kaikki mukaan!

Kolme pientä elefanttia marssi näin, aurinkoista tietä eteenpäin...

Sä tassut ojenna, ja päätä taivuta, sä tsuubiduu ja pyöri ympäri...

"väärärotuiset" pitää tutkia tarkasti, kun he saapuvat koirapuistoon...rohkea pikku veijari.

Välillä sitten "väärärotuistenkin" annetaan tutkia meitä tasapuolisuuden vuoksi.

Me löydettiin muuten Ricon kanssa sellainen kiva paikka, niinkuin tassuista näkyy.

Mietintätauko

Ja aina äippä väittää, että mä olen kuvissa jossain ihmeellisissä asennoissa...

Hyvin viihdyttiin, kiitos kaikille, oli mukavaa!

Lopuksi ihmiset joi Sarin tuomaa glögiä pipareitten kera ja koirat sai pikkujoulupaketit mukaansa, nam mitä herkkuja siellä olikaan. Kotona sitten pesulle ja nukkumaan.