1247074987_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tänään oli pitkästä aikaa kiva päivä. Kun äippä tuli töistä mä olin vähän aikaa aitauksessa ja sitten lähdettiin autoilemaan. Nyt kun me ollaan oltu kahdestaan kotona jokunen päivä niin olen päässy äipän mukana töihinkin iltaisin kun sillä on ollut jotain ovenavauksia. No mä ajattelin, että taas mennään semmoseen, mutta sitten mä tajusin, että me käännyttiin koulutuskentälle, raviradan parkkikselle. Mä en meinannu pysyä housuissani ja sitten kun näin vielä, että Rasmus ja Jesse tulee kanssa niin menin ihan sekaisin.

Äippä laitto mut autoon. Se sano, että ne treenaa eka ilman koiria sitä bh-kaaviota. Mä hyväksyin sen, koska tiedän, että äipällä on niin huono muisti ja on parempi, että se opettelee sen, ettei mun tartte koko ajan neuvoa. Meidän pentukoulupomo Marita näytti meille Jessen kanssa mallikierroksen, Jesse kun on jo bh. Mäkin olen melkein - ainakin omasta mielestäni vaikka äippä väittääkin, että ehkä me sitten viiden vuoden päästä mennään kokeileen päästäänkö läpi.

Sitten mentiin vuorotellen yksi koira kerrallaan sitä kaaviota. Kun tuli mun vuoro niin mä olin tosi hyvä. Äippä oli keittäny mulle kieltä ja se on I-H-A-N-A-A-A-A!!!! Se oli mun mielestä pikkasen liian pitkä se kaavio, mutta hienosti mä menin loppuun saakka  vaikka pari kertaa ote vähän herpaantuikin. Äippä vähän mietti, että pitäskö treenata ihan paloissa vaan, mutta kokeiltiin nyt ainakin kerta näin, että päästään alkuun. Meillä oli sellaset hienot oranssit keilat apumerkkeinä, että missä pitää juosta ja kävellä ja istua jne. Kyllähän ME koirat muistetaan ne, mutta kun noi ihmiset on niin "blondeja".

Omasta mielestäni mä olen jo melkein BH. :) Me päätettiin mun treenikavereitten kanssa treenata bh:ta kahdesti viikossa, vähän riippuu siitä ketä kerkee millonkin.

Ja tiedättekö mikä oli parasta. Kun treenit loppu niin mä sain syödä ne kaikki jäljelle jääneet kielen palat!

p.s. illemmalla me käytiin äipän kanssa tekemässä ja etsimässä yksi aika erikoinen jälki. Siitä voitte lukea lisää tuolta sivusta jäljen treenipäiväkirjasta.