Eilen lähdettiin jo aamulla aikaisin töihin. Haettiin kamalasti ihania pullia leipomosta matkalla ja sitten äippä järjesti hulinaa. Se juoksenteli huoneesta toiseen ja keitti kahvia ja järkkäili kaikkea. Mä katselin sitä kummissaan - se oli ihan outo. Sitten meidän työpaikkaan alkoi valua paljon ihmisiä. Me luultiin äipän kanssa että ne oli menossa johonkin juhliin kun niillä oli kukkakimppuja mukana. Ne antoikin ne meille ja toivotteli onnea. Äippä tuli tosi iloiseksi. Kiitos kaikille. Ja arvatkaa mikä oli suurin yllätys? Meidän blogiystävät Pave ja Manu ja vähän niiden äippä Satukin oli lähettänyt meille Interflooran kautta ihanan kukkakimpun.

Asiakkaita kävi paljon ja mä kyttäsin kaikki portin takaa. Osa tuli rapsuttelemaan mua aidan yli ja  mä olin mielissäni. Sitten kun iltapäivällä tuli treeni-pomo Marita miehensä kanssa niin sekosin taas. Marita on niin ihana. Vaikka mä olin jo toooosi väsyny niin Maritan vuoksi jaksaisin mitä vaan. Kotiin kun päästiin  niin kävin pikaisesti pisulla ja painelin nukkumaan. Tänään on uusi päivä ja uudet asiakkaat. On tää vaan niin nasta homma. Kiitos kaikille tuesta!

Tassuparin liiketilassa on muuten yksi ylimääräinen työhuone vapaana. Jos joku on kiinnostunut, niin äipän kanssa voi jutella sen vuokraamisesta. Lisätietoja löytyy Tassuparin kotisivuilta, johon pääsee tuosta oikeassa reunassa olevasta piirretystä koirankuvasta.