Kolme päivää sitten mulle tuli uusi hotspotti. Se alkoi kovalla kutinalla yhdessä kohdassa selkää ja sitten kun äippä huomas jaleikkasi siitä karvat saksilla pois niin se oli jo ihan kirkuvan punainen kämmenen kokoinen läntti. Ekana päivänä putsattiin betadinella sitä ja kaksi päivää rasvattiin kortisonirasvalla (semmoista geeliä). Edellisen päivänä, ennen kuin hp huomattiin, alkoi äippä antaan mulle "vitamiineja".

Tälläisiä:

Eli tota öljylitkua mä saan aina 10ml iltaisin ruuan seassa ja valkosipulipillereitä aamuisin 3kpl ruuan seassa. Äipän mielestä tuo öljyjutska haisee pahalle, muttei sitä sille annetakkaan. Mä tykkään kyllä syödä noita. Enää ei ole hotspottikohdassa yhtään punoitusta eikä kutisekkaan enää. Nappuloita on myös jätetty vähemmälle ja syöty enemmän taas raakaa ruokaa. Äippä suunnittelee laittavansa tuonne Tassuparin sivuille noita vitamiinituotteita esille, niin voi sitten vaikka postitsekkin niitä toimittaa tarvittaessa.

Eilen me käytiin kesänhaistelulenkillä illalla. Ja kyllä se kesä sitten tuoksuikin. Ihanalle!

Ai niin - oltiin me keskiviikkona treeneissäki. Siellä olikin kaksi uutta mielenkiintoista koiraa mukana ja mun keskittyminen pikkuisen herpaantui kun piti välillä niitä tuijotaa. Muuten meni hienosti ja mä sekä äippä oltiin tyytyväisiä.