Maailmassa on tällä hetkellä liikaa hajuja. Vaikka mä kuinka tarkasti yritän haistella ne kaikki lenkin varrelta niin silti musta tuntuu, että osa jää huomaamatta. Ja äipän mielestä lenkillä pitäisi mennä muka vain eteenpäin. Pöh. Pakkohan mun on aina välillä palata metri tai pari taaksepäin, jos mä huomaan, että joku haju on unohtunut haistella. Äipän mielestä mä olen rasittava ja se uhkasi jopa ostaa mulle flexin, että pääsee itse eteenpäin.

Kaupassa kaikki hyvin. Meillä kävi puolivuotissynttärikuvassa sellainen ihana taskuun laitettava tyttö.

p.s. mä olen  mukana leonberg-kalenterin 2011 kuvaäänestyksessä. Jos haluatte voitte käydä äänestämässä mua osoitteessa: http://www.livianet.com/kalenteri2011/kalenteri2011/vote2011.php . Mun kuvat ovat numerot 45 ja 48. Saa toki muitakin  äänestää, mutta mä en ole ihan varma, että viittinkö sitten olla enään teiän kaveri...räyh...räyh :)