Huh hellettä. Kuumaa on tässä paksussa pentuturkissa, toista se on äipällä. Mutta ei hätää, mä osaan viilentää itseäni hienosti vesikipossa. Sinne mahtuu hyvin etujalat ja sitten kun ne on viilennetty niin niillä voi kaataa koko kipon maahan ja heittäytyä siihen kierimään. Jos teen tämän sisällä, äippä ei tykkää, kun tulee pikaista siivottavaa, ennen kuin kaikki on mennyt lattioista ja listoista läpi. Jos teen sen ulkona, äippä ei tykkää, koska sen jälkeen näytän enemmän mustalta koiranpennulta ja hiekat rapisee sitten sisälle. Se uhkasi viikonloppuna pestä meidät molemmat.

Viime viikonloppuna äippä päätti ostaa halpamarketista mulle uima-altaan. No tietäähän sen, että näillä keleillä vaihtoehtoja ei paljoa ole. Se toi kaksi pientä vauvan uima-allasta ja puhalsi ne täyteen ilmaa ja täytti vedellä. No nehän oli tuhottu sekunneissa.

...mutta hauskaa oli!

Tänään käytiin aamulla eläinlääkärissä. En mä oikein tiedä mitä me siellä tehtiin. Ensin painittiin siinä odotushuoneessa äipän kanssa ja sitten mentiin pikkuhuoneeseen. Äippä istui lattialla ja mut nostettiin pöydälle. Sydäntä kuunneltiin ja sitten sain nameja (ja äippäkin sai). Sitten lähdettiin kotiin. Aamulla äippä kyllä puhui, että mulle laitetaan jokin rokotus, mutta en mä ainakaan mitään sellaista huomannut. Taisi äippä vaan huijata mua. Ai niin ja mut punnittiin ja mä painoin 18,6kg. Äippä on painanu mun ikäisenä (12vko) tasan kilon vähemmän. Nyt äippäkin kävi vaakalla ja painoi 55kg.