Mä olen kyllästynyt olemaan koira. Haluan nimittäin olla gepardi! Gepardi-tyttö; sulavalinjainen, notkea, nopea ja kaunis. Olen aloittanut muuntautumisen siitä, että olen laihduttanut gepardin mittoihin.

Äippä kyllä syöttää mulle possun ruokaa, eli kermaviiliä, lihaa ja kaikkea muuta herkkua. Jostain syystä se ei tykkää, että näytän gepardilta. No joka tapauksessa, musta on ihanaa kun ei ole paksua leonbergin turkkia, vaan voin loikkia esteiden yli kevyesti ja tuntea tuulen iholla!

Kiidän valoakin nopeammin viileällä metsätiellä ja gepardin aistitkin mulla on; kuulen metsästä jokaisen pienenkin rasahduksen ja käyn tarkistamassa mikä saaliseläin siellä liikkuu!

Voiettä on ihanaa olla gepardi! Sitäpaitsi gepardi-tytöt pääsevät äipän tai iskän kanssa aina erikoislenkeille, mihinkä ei oteta pieniä leo-vauvoja!